Γραφείο Τύπου Περιφέρειας ΑΜ-Θ: “Στην Έκθεση ANUGA αυτόνομα και στοχευμένα με δικό μας περίπτερο”

Με δελτίο Τύπου που εξέδωσε το Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, απαντώντας στον επικεφαλής της «Κοινωνικής Συμμαχίας» Φώτη Καραλίδη αναφορικά με τη συμμετοχή της Περιφέρειας ΑΜ-Θ στη Διεθνή Έκθεση τροφίμων και Ποτών «ANUGA 2017» στην Κολωνία της Γερμανίας, τονίζει:

«Αν ο κ. Καραλίδης διάβαζε ολόκληρο το δελτίο Τύπου για τη συμμετοχή της Περιφέρειας ΑΜ-Θ στην Έκθεση ANUGA 2017 και δεν έμενε μόνο στον τίτλο, θα καταλάβαινε αυτό που αναφέρεται ξεκάθαρα, ότι δηλαδή η Περιφέρεια ΑΜ-Θ συμμετέχει φέτος για πρώτη φορά στην Έκθεση ANUGA με δικό της, αυτόνομο περίπτερο.

Το 2013, η Περιφέρεια ΑΜ-Θ συμμετείχε στην Έκθεση ως φιλοξενούμενη στο περίπτερο του Ελληνικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου, στο οποίο φιλοξενήθηκαν ταυτόχρονα πολυάριθμοι εκθέτες, εκπρόσωποι εμπορικών επιμελητηρίων και περιφερειών, με τη γενική ένδειξη «Taste like Greece».

Στην ANUGA 2017, η Περιφέρειά μας δεν είναι φιλοξενούμενη, δεν πλαισιώνει μια μεγαλύτερη, εθνική αποστολή που περιλαμβάνει εκατοντάδες εκθέτες και δεκάδες διαφορετικούς φορείς, αλλά παίρνει μέρος στην Έκθεση αυτοδύναμα, με αποκλειστικά δικό της περίπτερο.

Με αυτόν τον τρόπο η Περιφέρεια επιτυγχάνει μια διακριτή και στοχευμένη παρουσία που έχει περισσότερες πιθανότητες να είναι αποτελεσματική καθώς:

  • διοργανώνουμε εμείς οι ίδιοι τις απ’ ευθείας επαφές μεταξύ των εκθετών και των επιχειρηματιών με προγραμματισμένα ραντεβού.
  • προβάλλουμε την Περιφέρεια αυτόνομα μέσα από την καταχώρησή της στον επίσημο έντυπο και ηλεκτρονικό κατάλογο της Έκθεσης.
  • αποκτάμε τεχνογνωσία και εμπειρία στην αυτόνομη συμμετοχή μας σε μεγάλες διεθνείς Εκθέσεις.

Η προώθηση των αγροδιατροφικών προϊόντων της Περιφέρειάς μας είναι μία από τις πρώτες προτεραιότητές μας και θα την επιτύχουμε μόνο αν κάνουμε τα πράγματα διαφορετικά και καλύτερα από ό,τι γίνονταν στο παρελθόν.

Αυτό ακριβώς κάνουμε. Για πρώτη φορά».

Σχετικές δημοσιεύσεις