Τρία κύπελλα κατέκτησε το 1ο Γυμνάσιο Κομοτηνής στον Πανελλήνιο διαγωνισμό FLL ρομποτικής

Robo…συνήθεια οι διακρίσεις πλέον για το σχολείο.

Με τρία κύπελλα επέστρεψαν οι δύο ομάδες ρομποτικής του 1ου Γυμνασίου Κομοτηνής από το πανελλήνιο πρωτάθλημα First Lego League 2014-15, που έλαβε χώρα στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και στο Μουσείο Τεχνολογίας-Noesis της Θεσσαλονίκης.

Οι RoboTrainers κατέλαβαν τη 2η θέση στην τελική κατάταξη και πήραν και το 1ο Βραβείο Προγραμματισμού.

Οι RoboΒrainers ήταν στην 3η θέση στο Robot Game και πήραν και το 3ο Βραβείο Προγραμματισμού.

Επίσης, στην προπονήτρια κ. Γλυκερία Φωτιάδου, καθηγήτρια πληροφορικής του σχολείου, απονεμήθηκε το βραβείο του καλύτερου προπονητή.

Την πρώτη θέση του διαγωνισμού κατέλαβε η ομάδα RobotMasters του Ελληνογαλλικού κολεγίου ΔΕΛΑΣΑΛ.

ro2Στον διαγωνισμό, ο οποίος τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, συμμετείχαν 53 ομάδες απ’ όλη την Ελλάδα με πεντακόσιους περίπου μαθητές ηλικίας 9-16 ετών.

Υπολογίζεται, δε, ότι τον διαγωνισμό επισκέφτηκαν πάνω από 4.000 επισκέπτες!

Τα μέλη των ομάδων

Οι δύο ομάδες ρομποτικής του 1ου Γυμνασίου αποτελούνται από τους:

Αναχωρλή Στράτο, Αργυρίου Ελεονόρα, Αρμεντζίδου Παναγιώτα, Βασιλειάδου Όλγα, Γκαγκά Λία, Γκαγκά Αντώνη, Δημητριάδη Ζαχαρία, Ιμπράμ Αϊσενούρ, Καβούνη Αθανάσιο, Κεκέ Αμέτ Μουσταφά, Κουκουρίδη Δομίνικο, Μπαλίδη Στέλιο, Μποζατζίδη Λάζαρο, Νταντουρή Αλεξία, Νταντουρή Μαρία-Νεφέλη, Παπαδάκη Δημήτρη, Στουπά Γιώργο, Τσώνη Δήμητρα.

Προπονήτρια: Φωτιάδου Γλυκερία, καθηγήτρια πληροφορικής, με τη βοήθεια της υποδιευθύντριας του σχολείου Παπαδημητρίου Ζωής.

«Η εμπειρία συμμετοχής στον διαγωνισμό First Lego League Greece 2014-15 ήταν για άλλη μια φορά μοναδική. Εμπειρία ζωής, θα την ονομάζαμε. Υπήρξε μεγάλη προσπάθεια από τα παιδιά. Η προετοιμασία κράτησε τέσσερις μήνες, με πολύωρες συναντήσεις 3-4 φορές την εβδομάδα. Τα συναισθήματα κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού ήταν πολύ δυνατά, μέσα σε ένα κλίμα χαράς και πανηγυριού», λέει η κ. Φωτιάδου.

ro3Ευχαριστίες

Σε ανακοίνωσή τους οι…Robostudents, εκφράζουν ευχαριστίες σε πολλούς:

«Ευχαριστούμε την eduAct και ειδικά Κώστα Βασιλείου που έφερε τον διαγωνισμό στην Ελλάδα κι έτσι δίνεται  η ευκαιρία στα παιδιά να συμμετάσχουν σε ένα τόσο σημαντικό γεγονός.

Ευχαριστούμε όσους μας βοήθησαν στην προετοιμασία μας.
Την κ. Καραμαγιά Μαρία, τον κ. Τσώνη Νικόλαο, την εταιρεία Κ.Ι. Παπάζογλου Α.Ε., τον κ. Μπαλίδη Θεόδωρο, την κ. Πολυζωίδου Σμαρώ, τον κ. Καραγιάννη Γιάννη,  τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας. Τους ευχαριστούμε θερμά για την υποστήριξή τους.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην κ. Παπαδημητρίου Ζωή που βοήθησε στις προπονήσεις της ομάδας.

Επίσης ευχαριστούμε θερμά τους μέντορές μας , τον Σχολικό Σύμβουλο των Φιλολόγων κ. Δημήτριο Βλάχο, τις λογοθεραπεύτριες  κ. Ζεϊμπέκη Φωτεινή και Χρύσα Ηλιάδου, τον διδάκτορα ειδικής παιδαγωγικής πατέρα Καβαλιώτη Απόστολο, τον επιστήμονα πληροφορικής κ. Σκαλτσή Διονύσιο και την γραφίστρια κ. Χατζητσαούση Βάσω. Ανταποκρίθηκαν άμεσα στο κάλεσμά μας για βοήθεια. Μας διέθεσαν χρόνο αν και δεν μας γνώριζαν. Μας ενημέρωσαν για τα θέματα που τους ζητήσαμε, συζητήσαμε και λύσαμε απορίες. Με την πολύτιμη βοήθειά τους καταφέραμε να φτάσουμε σε μια καινοτόμα ιδέα και μάλιστα να την υλοποιήσουμε (την έξυπνη γραμματοσειρά για άτομα με δυσλεξία).

Τους ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας, χωρίς αυτούς δεν θα είχαμε καταφέρει τόσα πολλά».

ro4Περισσότερες πληροφορίες:

ΟΜΑΔΑ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ ROBOTRAINERS:

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ FIRSTLEGOLEAGUE

Το 1ο Γυμνάσιο συμμετείχε και στον περσινό διαγωνισμό και είχε καταλάβει την τρίτη θέση στην γενική κατάταξη, η οποία αποτέλεσε και το «εισιτήριο» για τη συμμετοχή των RoboTrainers στο πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα που έγινε στην Pamplona της Ισπανίας.

Τι είναι το FLL

Το FIRST LEGO League (FLL) είναι ένα πρόγραμμα για παιδιά και τους νέους με σκοπό την εξοικείωση τους με την επιστήμη και την τεχνολογία σε μία πιο «σπορ» ατμόσφαιρα.

Ο διαγωνισμός FLL διεξήχθη για δεύτερη χρονιά στη χώρα μας. Στο εξωτερικό διεξάγεται από το 1999 σε περισσότερες από 70 χώρες.

Ο στόχος είναι:

  • Τα παιδιά και οι νέοι να ενθουσιαστούν με την επιστήμη και την τεχνολογία
  • Οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν την ιδέα του ομαδικού πνεύματος
  • Να ενθαρρυνθούν τα παιδιά και οι νέοι για την επίλυση σύνθετων πρότζεκτ με ένα δημιουργικό τρόπο

Το FLL είναι ένα τουρνουά ρομποτικής σε διασκεδαστική ατμόσφαιρα. Αποτελείται από 3τρία βασικά μέρη:

ro5Robot Game

Τα παιδιά  πρέπει να σχεδιάσουν, συναρμολογήσουν  και να προγραμματίσουν ένα ρομπότ που να φέρει σε πέρας κάποιες αποστολές πάνω σε μία πίστα διαστάσεων περίπου 2,50x1m. Κάθε χρόνο, περίπου στα τέλη Αυγούστου, ανακοινώνεται από τη FIRST το θέμα του διαγωνισμού και οι αποστολές της νέας πίστας.

Κατά την διάρκεια του τουρνουά, που διαρκεί δύο ημέρες, οι ομάδες παίρνουν τρεις φορές μέρος σε robot games κατά τα οποία τα ρομπότ τους μέσα σε χρόνο δυόμισι λεπτών πρέπει να ολοκληρώσουν  όσες περισσότερες αποστολές μπορούν,  για να μαζέψουν περισσότερους πόντους. Επίσης εξετάζονται από επιτροπή ειδικών επιστημόνων σtη σχεδίαση και τον προγραμματισμό του ρομπότ.

Project

Κάθε χρόνο τίθεται ένα νέο ερευνητικό ζήτημα που έχει σχέση με το θέμα της χρονιάς. Τα παιδιά πρέπει να ερευνήσουν το συγκεκριμένο θέμα, να έρθουν σε επαφή με ειδικούς και να προτείνουν μία καινοτόμα λύση. Στη συνέχεια πρέπει να μοιραστούν την λύση τους με άτομα ή ομάδες που μπορούν αν επωφεληθούν από αυτή. Κατά την διάρκεια του τουρνουά τα παιδιά παρουσιάζουν τη λύση τους με δημιουργικό τρόπο σε   κριτική επιτροπή.

Core Values

Ο διαγωνισμός FLL διέπεται από οχτώ βασικές αξίες, που έχουν σχέση με την ομαδικότητα, την ευγενή άμιλλα, τον επαγγελματισμό κτλ, τις οποίες πρέπει να τηρούν οι ομάδες καθόλη την διάρκεια προετοιμασίας τους και συμμετοχής στον διαγωνισμό. Τα παιδιά εξετάζονται από επιτρποή στις βασικές αξίες. Καλούνται να λύσουν κάποιο πρόβλημα ομαδικά. Επίσης ετοιμάζουν μία αφίσα στην οποία αποτυπώνουν το πώς αντιλαμβάνονται και ενσωματώνουν ακόμη και στην καθημερινή τους ζωή αυτές τις βασικές αξίες.

Τα παιδαγωγικά οφέλη που αποκομίζουν τα παιδιά από την συμμετοχή τους σε ένα τέτοιο καινοτόμο διαγωνισμό είναι αντικειμενικά τεράστια. Τα παιδιά συνεργάζονται, μαθαίνουν, ερευνούν, πειραματίζονται, ανακαλύπτουν, δημιουργούν. Τα παιδιά δρουν ως μικροί επιστήμονες, ως μικροί ερευνητές μέσα σε μία ατμόσφαιρα χαράς και δημιουργίας.

error: Το περιεχόμενο προστατεύεται!!!