Τα ζαχαροπλαστεία «Νεντίμ» από την Κομοτηνή, εκπροσωπούν τη Θράκη και την Ελλάδα στο T-BEX ATHENS 2014

ΝΕΝΤΙΝ ΟΚΟΚ

– επελέγησαν από το Αθηνόραμα-Δέσμη Εκδοτική, να αντιπροσωπεύσουν τη Θράκη στην κατηγορία των προϊόντων ζαχαροπλαστικής, στη μεγαλύτερη παγκοσμίως συνάντηση εκπροσώπων του ηλεκτρονικού Τύπου με αντικείμενο τη διεθνή γαστρονομική – τουριστική αγορά.  

Το Travel Bloggers Exchange (T-BEX), είναι το μεγαλύτερο παγκοσμίως συνέδριο-συνάντηση των δημοσιογράφων ηλεκτρονικών μέσων, bloggers και δημιουργών που ασχολούνται με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αποτελεί μια από τις πλέον περιζήτητες και απαιτητικές διοργανώσεις της παγκόσμιας τουριστικής και ασχολούμενης με τον γαστρονομικό τουρισμό κοινότητας. Το ετήσιο συνέδριό της συγκεντρώνει από πενήντα περίπου χώρες, περισσότερους από χίλιους δημοσιογράφους, bloggers, writers, content creators, καθώς και υψηλόβαθμους παράγοντες-επαγγελματίες της τουριστικής αγοράς. Για τη διεξαγωγή του επιλέγεται με αυστηρές διαδικασίες κάθε χρόνο μια μεγάλη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα. Το 2013 επελέγη το Δουβλίνο (Ιρλανδία), με τα εξής αποτελέσματα σε επίπεδο δημοσιότητας: Συμμετέχοντες: 699, Tweets: 22.000, Αποδέκτες δημοσιοποιήσεων: 12.020.000, Συντελεστές: 3.709, Αριθμός αποδεκτών που έλαβαν γνώση των μηνυμάτων: 141.680.000.

TBEX-Athens-2014

Το T-BEX EUROPE / ATHENS 2014 πραγματοποιείται στο «Μέγαρο-Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών», 23-25 Οκτωβρίου, από τον Δήμο Αθηναίων, το Υπουργείο Τουρισμού, το Athens Convention & Visitors Bureau (ACVB), και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ), και στοχεύει στην ανάδειξη της Ελλάδας ως αυτόνομο τουριστικό προορισμό διεθνώς.

Μέσα από κοινωνικές εκδηλώσεις, πακέτα ταξιδιωτικών περιηγήσεων, δοκιμές ποιοτικών γαστρονομικών προϊόντων, παρουσιάσεις της εθνικής μας κουζίνας κ.λπ., οι travel media bloggers θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν το τουριστικό και γαστρονομικό προϊόν της Ελλάδος, να μιλήσουν γι’ αυτό, και να συμβάλλουν δυναμικά στην προώθησή του. Η Αθήνα και η Ελλάδα γενικότερα θα έχουν μια σημαντική ευκαιρία πρωτογενούς και άμεσης προβολής σε όλες τις διαδικτυακές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (blogs, podcasts, youtube, facebook, twitter, instagram, google+, κ.λπ.), με αθροιστικό αποτέλεσμα εκατοντάδες εκατομμύρια προβολές και αναρτήσεις, πριν, κατά τη διάρκεια, και μετά το συνέδριο.

Το πρόγραμμα μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τη λειτουργία στην «Τεχνόπολις», «Ελληνικού Χωριού Γαστρονομίας, Πολιτισμού και Αναψυχής», όπου θα παρουσιαστούν καλλιτεχνικές εκθέσεις, θα προβληθούν ντοκιμαντέρ για την ελληνική κουλτούρα, τον τουρισμό και την ιστορία, θα οργανωθούν δοκιμές ανακάλυψης ελληνικών γεύσεων, ενώ θα πραγματοποιηθούν και Street Party με φαγητό, ποτά καθώς και μουσικά και καλλιτεχνικά δρώμενα με τη συμμετοχή καλλιτεχνών της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.

ΝΕΝΤΙΜ 2

Για τις ανάγκες του «Ελληνικού Χωριού», η γευσιγνωστική ομάδα του ΑΘΗΝΟΡΑΜΑ – ΔΕΣΜΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Α.Ε., ανέλαβε την ευθύνη να επιλέξει κορυφαίους παραγωγούς από όλα τα γεωγραφικά διαμερίσματα της χώρας, οι οποίοι θα λειτουργήσουν ως πρεσβευτές ποιότητας σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων τα οποία παράγονται στη χώρα και διακρίνονται για την ποιότητά τους. Η επιλογή τους ως εκθετών στο συγκεκριμένο event, αποτελεί τιμητική διάκριση για την ποιότητα της δουλειάς τους, ταυτόχρονα όμως η συμμετοχή τους τιμά την Ελλάδα την οποία θα εκπροσωπήσουν με την παρουσία τους. Μοναδικός εκπρόσωπος της Θράκης, είναι τα φημισμένα ζαχαροπλαστεία Νεντίμ.

Ο κ. Μεμέτ Ερσίν, συνεχιστής δεύτερης γενιάς της παράδοσης των ζαχαροπλαστείων "Νεντίμ" που λειτουργούν από το 1950 στην Κομοτηνή.
Ο κ. Μεμέτ Ερσίν, συνεχιστής δεύτερης γενιάς της παράδοσης των ζαχαροπλαστείων «Νεντίμ» που λειτουργούν από το 1950 στην Κομοτηνή.

Στο πρόγραμμα φιλοξενίας του συνεδρίου, συμμετέχουν ως Platinum Χορηγοί, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, η AEGEAN AIRLINES και ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας, ενώ στις παράλληλες εκδηλώσεις συμπράττουν ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών και οι καταστηματάρχες της «Pandrossou Street Market».

«Η διοργάνωση αυτή είναι μια χρυσή ευκαιρία για την προβολή της Αθήνας και της χώρας μας σε παγκόσμια κλίμακα, από ανθρώπους που κάνουν χρήση των νέων καναλιών διανομής επικοινωνίας, από ανθρώπους που γνωρίζουν από τουρισμό και επηρεάζουν το κοινό στο οποίο απευθύνονται», τόνισε η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη.

 

error: Το περιεχόμενο προστατεύεται!!!