Σύσκεψη για την ανάπτυξη της Δράμας υπό τον Περιφερειάρχη ΑΜ-Θ

ΠΑΥΛΙΔΗΣ LOGOΟ Περιφερειάρχης ΑΜ-Θ κ. Γιώργος Παυλίδης παραβρέθηκε στη Δράμα όπου είχε συνάντηση εργασίας με τον Αντιπεριφερειάρχη Δράμας κ. Αργύριο Πατακάκη, τον Βουλευτή Δράμας κ. Δημήτρη Κυριαζίδη, Περιφερειακούς Συμβούλους, Δημάρχους, καθώς και με τοπικούς φορείς. Επίσης, είχε συνεργασία με υπηρεσιακούς παράγοντες για σειρά θεμάτων για την Περιφέρεια και την εξυπηρέτηση των πολιτών, ενώ δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στα οδικά έργα και τη σύνδεση της Δράμας με την Εγνατία Οδό. Τα κυριότερα θέματα που απασχόλησαν τη σύσκεψη αφορούσαν την ανάπτυξη της Δράμας, την καταπολέμηση της ανεργίας, την αύξηση της παραγωγής, την εξαγωγή βιομηχανικών προϊόντων, κ.ά.

«Έκανα μία ενημέρωση όσον αφορά τα αναπτυξιακά προγράμματα εκ των οποίων ένα σημαντικό τμήμα αφορά τη Δράμα. Πέραν των προγραμμάτων που είναι οριζόντια και εξειδικευμένα, και η Δράμα θα τύχει του ανάλογου ενδιαφέροντος, αναφερθήκαμε εξειδικευμένα στο τομεακό πρόγραμμα της προσπελασιμότητας, την οδοποιία και τις σιδηροδρομικές συνδέσεις», επισήμανε ο κ. Παυλίδης, και πρόσθεσε: «Σημειώνω ότι όσον αφορά τις σιδηροδρομικές συνδέσεις, πετύχαμε μετά από πιέσεις να εξαγγελθεί από τον κ. Χρυσοχοΐδη από το πακέτο Γιούνκερ, το οποίο πρέπει να το δούμε στην πράξη, μια χρηματοδότηση της τάξης των 500 εκ. για να συνδεθεί με ηλεκτροκίνηση ο Προμαχώνας με το Ορμένιο. Ένα σημαντικό τμήμα από αυτό το έργο μελετάται ήδη, και αφορά την ηλεκτροκίνηση, με στόχο μια μέση ταχύτητα 160 χλμ/ώρα. Το τμήμα που αφορά τη Δράμα, ξεκινά από τη Δράμα και τελειώνει στους Τοξότες στην Ξάνθη, που είναι και το δύσκολο κομμάτι, και θα έχει στην περιοχή της Δράμας δύο σήραγγες και τέσσερις στου Νέστου, και σειρά γεφυρών, και όταν ολοκληρωθεί η μελέτη, η ταχύτητα θα είναι πολλαπλάσια και ταυτόχρονα το κόστος μεταφοράς θα συμπτυχθεί κάτω, παράλληλα η Δράμα δεν θα απομονωθεί ποτέ σε σχέση με τη σιδηροδρομική Εγνατία που επίσης σχεδιάζεται».

Ένα άλλο θέμα που συζητήθηκε, είναι η χρηματοδότηση του δρόμου σύνδεσης της Δράμας με την Εγνατία, για το οποίο ο Περιφερειάρχης υπογράμμισε: «Εδώ υπάρχουν δύο εκδοχές, μία για τη σύνδεση Δράμας – Καβάλας, και η άλλη, Δράμας – Αμφίπολης. Είναι γνωστό ότι ο πρώτος δρόμος έχει μήκος 28 χλμ και συνδέει τις Π.Ε. εντός της περιφέρειας, ενώ ο άλλος έχει μήκος 52 χλμ εκ των οποίων τα 14 χλμ μέχρι τη Μαυρολεύκη είναι μέσα στην Περιφέρεια και τα άλλα 38 χλμ ανήκουν στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Ο ένας δρόμος έχει κόστος περί τα 150 εκ. ενώ ο άλλος υπερβαίνει τα 230 εκ. ευρώ. Θα επιλέξουμε με βάση τις υπάρχουσες δεσμεύσεις των αναπτυξιακών αξόνων και των χωροταξικών σχεδίων, σε σχέση με το συμφέρον της Δράμας. Βέβαια, είναι γνωστό ότι τα τελευταία 15 χρόνια η Δράμα είχε μία πληθυσμιακή αφαίμαξη, μια πληθυσμιακή μετανάστευση, και μια μείωση του ΑΕΠ, και πρέπει να προσδιοριστούν με ακρίβεια οι αιτίες, όμως η συζήτηση ήταν εποικοδομητική και τους ευχαριστώ όλους γιατί όλοι υπηρετούμε έναν σκοπό, το συμφέρον της Περιφέρειας και της Δράμας».

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

error: Το περιεχόμενο προστατεύεται!!!