Περιφέρεια ΑΜ-Θ: «Πετυχημένη τουριστική καμπάνια στην Τουρκία»

Ολοκληρώθηκε η καμπάνια για την προβολή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στο διαδίκτυο, με ιδιαίτερη στόχευση την αγορά της Κωνσταντινούπολης στην Τουρκία, με θεματικά banners (GDNκαι Native adv) σε ενημερωτικές διαδικτυακές σελίδες μέσων με μεγάλη επισκεψιμότητα, που αφορούσαν όλες τις Περιφερειακές Ενότητες και τα οποία «οδηγούσαν» στην τουριστική σελίδα www.emtgreece.com, στη μεταφρασμένη στα τουρκικά έκδοση της, με αποτέλεσμα περίπου 1.300.000 θεάσεις ανά μήνα.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της Περιφέρειας: «Οι Τούρκοι προτιμούν την Ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη όχι μόνο τη θερινή περίοδο, αλλά υπάρχει προσέλευση τους και τους δώδεκα μήνες του χρόνου. Είναι μία πηγή προέλευσης επισκεπτών για την οποία το 2017 η περιφέρεια ΑΜ-Θ θα εντείνει τις δράσεις προβολής και προσέγγισης. Άξονας οι πολύπλευρες δραστηριότητες που μπορεί κάποιος να απολαύσει και τις τέσσερις εποχές (διασκέδαση, γαστρονομία, αγορά, δραστηριότητες υπαίθρου, πολιτισμός), με σκοπό την ενδυνάμωση της 12μηνης επισκεψιμότητας τους.

Πέρα από τις δράσεις προβολής, το τουρκικό κοινό εκτίμησε τις προσπάθειες που η Περιφέρεια ξεκίνησε με τον αείμνηστο Γιώργο Παυλίδη για τη δυνατότητα χορήγησης βίζας 72 ωρών και τη χρηματοδότηση δημιουργίας επιπλέον λωρίδων εισόδου Ι.Χ. οχημάτων στην Ελλάδα στον συνοριακό σταθμό των Κήπων Έβρου. Προσπάθειες οι οποίες θα συνεχιστούν με αίτημα τη βελτίωση κτιριακών και λειτουργικών υποδομών στους Κήπους. Θετικό είναι ότι ο συνοριακός σταθμός Καστανιών Έβρου, αυτή την εποχή ανακατασκευάζεται και βελτιώνεται από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας Θράκης που έχει και την κατά νόμο ευθύνη για τις κτιριακές εγκαταστάσεις».

error: Το περιεχόμενο προστατεύεται!!!