Οι εκπαιδευτικοί μπλοκάρουν την αξιολόγηση

IMG_2448Έξω από τα γραφεία της διεύθυνσης εκπαίδευσης Ροδόπης στην Κομοτηνή να αντιστέκονται στην διεξαγωγή των επιμορφωτικών σεμιναρίων για την αξιολόγηση, βρέθηκαν οι δάσκαλοι του νομού, επαναδιατυπώνοντας την αντίθεσή τους στο μέτρο που προωθεί το Υπουργείο Παιδείας. Η Τετάρτη 18 Ιουνίου ήταν η πρώτη μέρα του σεμιναριακού κύκλου που αφορά στους διευθυντές των σχολικών μονάδων και θα ολοκληρωθεί την επόμενη Παρασκευή 27 Ιουνίου.

Τρίωρη στάση εργασίας πραγματοποίησαν οι εκπαιδευτικοί και στη Ροδόπη, μετά από απόφαση της ΔΟΕ ενώ το σύνολο των διευθυντών των σχολείων απείχαν από το σεμινάριο, δηλώνοντας απεργοί.

«Κατά της συγκεκριμένης αξιολόγησης που χειραγωγεί τον εκπαιδευτικό, κατηγοριοποιεί εκπαιδευτικούς σχολεία και μαθητές και φέρνει απολύσεις» τάχθηκε για μια ακόμη φορά, σε σχετικές δηλώσεις της,  η Πρόεδρος του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών «οι Τρεις Ιεράρχες» Παναγιώτα Βενετοπούλου. Η ίδια εξέφρασε την ελπίδα ότι οι εκπαιδευτικοί, διευθυντές των μειονοτικών σχολείων που έχουν κληθεί να μετέχουν στην επιμόρφωση, θα αναδείξουν την αγωνιστική τους στάση και θα δηλώσουν «όχι στην αξιολόγηση-χειραγώγηση»  σημειώνοντας παράλληλα και το δυναμικό παρόν των συναδέλφων τους στις κινητοποιήσεις που ξεκίνησαν για την αποτροπή της διεξαγωγής των σεμιναρίων. «Συνεχίζουμε τον αγώνα, για μας το καλοκαίρι, δεν είναι διακοπές, ακόμα κι αν έχουν παύσει τα μαθήματα, αγωνιζόμαστε με την ίδια ένταση» τόνισε.

Παρόν στις κινητοποιήσεις πρόκειται να δώσουν κι οι καθηγητές, οι οποίοι , μετά από απόφαση της  ΕΛΜΕ Ροδόπης θα βρεθούν έξω από τα γραφεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σήμερα Πέμπτη στις 8 και μισή το πρωί,  την ώρα δηλαδή που εντός θα πραγματοποιείται το πρώτο σεμινάριο προς τους διευθυντές των σχολικών μονάδων για την εφαρμογή της αξιολόγησης. Όπως διευκρινίζεται σε σχετική ανακοίνωση της Ένωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης, «θα είναι η πρώτη μιας σειράς δράσεων της τοπικής ΕΛΜΕ ενάντια σε ένα μέτρο που αναμένεται να πολλαπλασιάσει τις στρεβλώσεις και τις αδικίες στον χώρο της εκπαίδευσης, να εντείνει την καχυποψία και το διχαστικό κλίμα και να κλιμακώσει την αυθαιρεσία και τον αυταρχισμό».

error: Το περιεχόμενο προστατεύεται!!!