Κομοτηνή:»Ανακαλυπτική μάθηση στην εκπαιδευτική πράξη»

ROBO IS 9Καινοτόμα εργαλεία όπως η ρομποτική, η δημιουργία μιας μακέτας, ένα πείραμα , ή η ψηφιακή περιήγηση σε ένα μουσείο μπορούν να μετατρέψουν το μάθημα στη σχολική τάξη , σ ένα ενδιαφέρον βίωμα.

Αυτός είναι και ο στόχος του Συνεδρίου με θέμα «ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΙΚΉ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ» που φέρνει την καινοτομία μέσα στις σχολικές αίθουσες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

«Η ανακαλυπτική μέθοδος περιλαμβάνει τα σχολικά εγχειρήματα , τα σχολικά εργαστήρια, τις νέες τεχνολογίες, τη ρομποτική, τον προγραμματισμό, τη σύνδεση Μουσείων και Κέντρων Διάδοσης και Επιστήμης, τη σύνδεση σχολείου με επιστημονική έρευνα, η ανακαλυπτική μάθηση και το εκπαιδευτικό παιχνίδι» λέει ο Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών Παναγιώτης Φιλντίσης και συμπληρώνει: «Μπορεί να φαίνεται υπερβολικό ή ακραίο στη δύσκολη συγκυρία που βρισκόμαστε να μιλάμε για καινοτομία στην τάξη. Υπάρχουν όμως τα εργαλεία και επιπλέον οι χρηματοδοτήσεις μέσω των ΕΣΠΑ όπου μπορεί η επιτροπή του σχολείου να συντάξει «τεχνικό δελτίο» και μέσω και του Δήμου να τύχει χρηματοδότησης» .

Το Συνέδριο πραγματοποιείται σε συνεργασία με το ΙΤΥΕ «Διόφαντος’ και την «Ελληνογερμανική Αγωγή» στο ARCADIA HOTEL στην Κομοτηνή, στις  28 και 29 Νοεμβρίου.

Πηγή: diorismos.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

error: Το περιεχόμενο προστατεύεται!!!