Εφιάλτης στον δρόμο για το μεροκάματο!

Ανυπόφορη έχει γίνει η κατάσταση για τους εργαζομένους στη Βιομηχανική Περιοχή της Κομοτηνής που πηγαίνουν στις δουλειές τους από τον δρόμο που διέρχεται από τον οικισμό του Θρυλορίου, όπως οι ίδιοι μας μεταφέρουν.

Πολλοί από όσους εργάζονται στο βορειοδυτικό τμήμα της ΒΙ.ΠΕ. (όπου βρίσκεται και το εργοστάσιο της ΔΕΗ), επιλέγουν για διάφορους λόγους τον εν λόγω δρόμο· είτε επειδή δεν έρχονται από την Κομοτηνή αλλά από τα γύρω χωριά, οπότε δεν υπάρχει λόγος να χάσουν χρόνο κατεβαίνοντας μέχρι την κεντρική είσοδο κάνοντας ουσιαστικά κύκλο, είτε επειδή ερχόμενοι από Κομοτηνή, και καθώς οι γρήγοροι ρυθμοί ζωής, η αύξηση της τιμής των καυσίμων, και οι μειώσεις των μισθών, τους έχουν κάνει να υπολογίζουν μέχρι και το τελευταίο λεπτό της ώρας αλλά και του ευρώ, επιλέγουν αυτό το δρομολόγιο αφενός για να φτάσουν πιο γρήγορα στη δουλειά τους και αφετέρου για να κάνουν οικονομία στα καύσιμα (από την εποχή της ακμής της ΒΙ.ΠΕ. άλλωστε, ήταν «μυστικό» αυτών που ήθελαν να αποφύγουν το μποτιλιάρισμα στον κεντρικό δρόμο αλλά και στα φανάρια της διασταύρωσης με την παλαιά εθνική οδό, να χρησιμοποιούν αυτόν τον δρόμο. Τώρα πια όμως ο συγκεκριμένος δρόμος δεν επιλέγεται για την αποφυγή της ταλαιπωρίας, αφού η ακμή της ΒΙ.ΠΕ. έχει δώσει τη θέση της στην παρακμή…). 

5Το τελευταίο διάστημα, λοιπόν, πολλές είναι οι καταγγελίες που φτάνουν στο inkomotini.gr για την άθλια κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει το συγκεκριμένο κομμάτι του δρόμου, με αναρίθμητες και επικίνδυνες λακούβες. Οι εργαζόμενοι, που στην πλειοψηφία τους εργάζονται με βάρδιες, καταγγέλλουν πως τις πρώτες πρωινές ώρες (6-7 π.μ.) που πηγαίνουν, ή τις βραδινές ώρες (10-11 μ.μ.) που φεύγουν από τη δουλειά, σε συνδυασμό με τα καιρικά φαινόμενα όπως τη βροχή ή την ομίχλη που επικρατεί πολύ συχνά στην περιοχή, ο δρόμος αυτός είναι καταστροφικός για τα οχήματά τους και επικίνδυνος για τη σωματική τους ακεραιότητα. 

Σύμφωνα με τους ίδιους, το λιγότερο που μπορεί να συμβεί σε ένα αυτοκίνητο που θα πέσει μέσα σε μια από τις λακκούβες αυτές, είναι να στραβώσει ο τροχός με αποτέλεσμα να χάσει την πίεση του αέρα το ελαστικό και να ακινητοποιηθεί. Με έκπληξη ακούσαμε όμως, πως αυτοί είναι οι τυχεροί από τους παθόντες, κι αυτό επειδή η ζημιά που έχουν πάθει οι περισσότεροι δεν έχει μείνει εκεί· πιο συνηθισμένη όπως μας λένε ζημιά, είναι το να κοπεί το λάστιχο ή τα λάστιχα, και σε ορισμένες περιπτώσεις που οι τροχοί ήταν από ελαφριά κράματα, ακόμη και να σπάσουν! Ακόμη, έχει υπάρξει και περίπτωση που πέρα από τα παραπάνω, έχει καταστραφεί και ο αποσβεστήρας κραδασμών (αμορτισέρ)!

Το κόστος επισκευής αυτών των ζημιών, κυμαίνεται από τα 40 ευρώ για την πιο απλή βλάβη, και μπορεί να ξεπεράσει τα 500 ευρώ, ανάλογα με τον τύπο του τροχού, του ελαστικού και του αμορτισέρ.

Με την ανάδειξη του προβλήματος οι εργαζόμενοι ελπίζουν στην επίλυσή του ώστε να προφυλαχθούν οι περιουσίες τους αλλά και η σωματική τους ακεραιότητα, η οποία διακυβεύεται καθημερινά, καθώς το πρόβλημα ολοένα οξύνεται, αφού οι λακούβες μέρα με τη μέρα μεγαλώνουν και αυξάνονται…

4 3 2 1 11 10 9 8 7 6

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

error: Το περιεχόμενο προστατεύεται!!!