Εκπαίδευση εκπαιδευτικών, με πρωτοβουλία της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών

ΕΚΠ

– Στα βήματα…της αξιολόγησης.

– Το επιμορφωτικό πλαίσιο στο σχολικό περιβάλλον.

Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών, στο πλαίσιο επιμόρφωσης των μελών της αλλά και εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων, συνεχίζει τις εκπαιδευτικές-επιμορφωτικές δραστηριότητες της και την επόμενη σχολική χρονιά.

Η αναγκαιότητα της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών σε θέματα που αφορούν το σχεδιασμό και την υλοποίηση της διδακτικής διαδικασίας, και τη μετατροπή της σχολικής μονάδας σε μανθάνουσα κοινότητα μέσω του αναστοχαστικού διαλόγου, αναδεικνύεται μέσα από τα ερευνητικά δεδομένα και καθιστούν επιτακτική την ουσιαστική, μακροχρόνια και σε βάθος κατάρτιση της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα λαμβάνει υπόψη του τις σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες και τις εκπαιδευτικές έρευνες, και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης (Δημόσιας-Ιδιωτικής).

ΚΥΡΙΟΣ ΣΚΟΠΟΣ του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών αναφορικά με την ποιότητα της εκπαίδευσης, στην οποία τον σημαντικότερο ρόλο διαδραματίζει ο ίδιος ο εκπαιδευτικός της τάξης, με την ποιότητα της διδασκαλίας που προσφέρει.

Απ’ όλα τα χαρακτηριστικά του εκπαιδευτικού (ηλικία, σπουδές, εμπειρίες, φύλο, κ.λπ.), οι ικανότητες του εκπαιδευτικού που σχετίζονται με τη διδασκαλία (όπως είναι ο τρόπος παρουσίασης αφηρημένων εννοιών, οργάνωσης της σχολικής τάξης, πρόληψης και αντιμετώπισης προβλημάτων συμπεριφοράς, εμπλοκής των μαθητών στην επεξεργασία των δεδομένων, δημιουργίας θετικού κλίματος), συμβάλλουν περισσότερο στην ποιοτική διδασκαλία και εκπαίδευση (Isore, 2009).

Τον Σχεδιασμό, την Επιστημονική Επιμέλεια, και την Εποπτεία του προγράμματος, διαμορφώνουν Δημόσια Πανεπιστήμια της χώρας.

Εισηγητές του προγράμματος είναι Στελέχη της Εκπαίδευσης-Ερευνητές-Πανεπιστημιακοί-Σχολικοί Σύμβουλοι.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ 

Οι εισηγήσεις αφορούν τις παρακάτω θεματικές:

1. Οργάνωση ατομικού φακέλου εκπαιδευτικού.

2. Συνεργασία με τους φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας.

3. Προφίλ μαθητικού δυναμικού στην τάξη.

4. Επικοινωνία εκπαιδευτικού με την τάξη.

5. Σχέδια μαθήματος ανά ειδικότητα.

6. Σχέδια Μικροδιδασκαλιών.

7. Αξιολόγηση της αλληλεπίδρασης του εκπαιδευτικού με την τάξη.

8. Παρουσίαση σχεδίων μαθημάτων (Μικροδιδασκαλίες).

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ:6 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2014

Η διάρκεια του σεμιναρίου είναι 60 ώρες.

Δια ζώσης 30 ώρες (τρία Σαββατοκύριακα 6-7/9,20-21/9,4-5/10).

Εξ’ αποστάσεως παρακολούθηση 20 ώρες (εκπόνηση δύο εργασιών).

Παρουσίαση μίας εργασίας 10 ώρες.

 

error: Το περιεχόμενο προστατεύεται!!!