Α. Λοβέρδος: «Κορυφαία ανοησία οι καταργήσεις ειδικοτήτων σε ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ»

Από τη συνέντευξη Τύπου της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ με επικεφαλής τον κ. Λοβέρδο.
Από τη συνέντευξη Τύπου της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ με επικεφαλής τον κ. Λοβέρδο.

«Ελάχιστο», χαρακτηρίζουν τον χρόνο που διατέθηκε από τον Υπουργό Παιδείας κ. Ανδρέα Λοβέρδο, για τη συνάντησή του στο πλαίσιο της πρόσφατης επίσκεψής του στη Θράκη, με τις Ενώσεις Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης της περιοχής, με κοινή τους ανακοίνωση η Α΄ ΕΛΜΕ Έβρου, η Β΄ ΕΛΜΕ Έβρου και η ΕΛΜΕ Ξάνθης.

Στην ανακοίνωσή τους επισημαίνουν ότι «από τα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ τέθηκαν όλα τα θέματα που απασχολούν τον κλάδο, τόσο τα τοπικά (κενά, κτιριακό, μοριοδότηση, κ.λπ.), όσο και τα γενικότερα που βρίσκονται στην ατζέντα της ΟΛΜΕ (αξιολόγηση, πειθαρχικό, νέο λύκειο/τράπεζα θεμάτων, αναπληρωτές, μόνιμοι διορισμοί, κ.λπ.). Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε από τις ΕΛΜΕ, στην παρουσία των σε διαθεσιμότητα συναδέλφων/ισσών μας. Ύστερα από παρέμβασή μας, τους/τις δόθηκε κατ’ εξαίρεση και κατά προτεραιότητα ο λόγος».

Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, στην απάντησή του ο υπουργός:

«1. Χαρακτήρισε την κατάργηση των ειδικοτήτων των ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ και τις επακόλουθες διαθεσιμότητες ως «κορυφαία ανοησία»! Στο ερώτημα για επαναφορά και επαναλειτουργία των ειδικοτήτων επισήμως δεν απάντησε. Σχολίασε ότι με τους διάφορους πίνακες στους οποίους έχουν ενταχθεί οι σε διαθεσιμότητα έχει γίνει μεγάλο μπέρδεμα και ανακοίνωσε ότι γίνεται προσπάθεια να ενταχθούν όλοι/ες οι συνάδελφοι σε έναν πίνακα. Επανέλαβε ότι δεν τίθεται θέμα απολύσεων, χωρίς να διευκρινίσει τι θα γίνει με αυτούς/ες που ήδη απολύθηκαν για τους/τις οποίους/ες παραδέχθηκε ότι υπάρχει πρόβλημα.

2. Ανακοίνωσε ότι ανέθεσε σε νομικό τη μελέτη του νόμου που αφορά στο πειθαρχικό ώστε να διαχωριστούν, αν είναι δυνατόν, τα πειθαρχικά παραπτώματα από τα άλλα.

3. Ως νομικός (όχι ως υπουργός) συμβούλεψε την εθελούσια προσφυγή στην αξιολόγηση, ώστε να μην ισχύσει η ποσόστωση από βαθμό σε βαθμό, δε διευκρίνισε όμως πώς θα γίνει αυτό ούτε τι θα γίνει με αυτούς/ες που δε θα προσφύγουν στην αξιολόγηση.

4. Σχετικά με τα τεράστια κενά (τα οποία παραδέχθηκε εκ νέου ότι υπάρχουν στα σχολεία) πρόβαλε το κώλυμα της αναλογίας 1:10 στις προσλήψεις, αλλά δεν εξήγησε γιατί δεν τηρείται ούτε κατ’ ελάχιστο, αυτή η αναλογία στην εκπαίδευση (την περασμένη χρονιά διορίστηκαν μόλις 92!). Δήλωσε, ακόμη, ότι ενώ δεν προβλέπεται διαγωνισμός ΑΣΕΠ μέσα στο 2014 ή το 2015, έχει ζητηθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να εγκρίνει τη διεξαγωγή διαγωνισμού του ΑΣΕΠ για την πρόσληψη 10.000 ατόμων. Μέχρι τότε υπάρχει η πρόθεση να ξεκλειδωθούν οι πίνακες από το 2012 και μετά».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

error: Το περιεχόμενο προστατεύεται!!!